Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

Tramps & trumps : Ultimatum


ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΟ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ

English version [soon]
Dear nominees,

Ψύχραιμος, σαν έτοιμος από καιρό, παρακολουθώ προσεκτικά την εκλογική σας μάχη. Η ευτέλεια και η πόλωση, ατυχώς, φθάνουν στα άκρα. Και δεν θα κάτσω να σας μοιράσω τις ευθύνες. Εσείς πάτε κάτω – εγώ πάω πάνω.
Κάπως έτσι, όμως, βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση να υπενθυμίσω μια παλιά αμερικάνικη ατάκα :
«Μπορείς να πετύχεις περισσότερα με μια καλή κουβέντα κι ένα όπλο, απ’ ότι μόνον με μια καλή κουβέντα».
Αλ Καπόνε.


Την 25η Ιουλίου τρέχοντος έτους, λοιπόν, και ώρα Ελλάδος 21:35, και ενώ ο DJI έκανε όνειρα θερινής νυκτός, κάπου στις 18.500 μονάδες, ανάρτησα στο Facebook την διπλανή εκφραστική εικόνα.
 

«Σήκω κι άσε με να δω το γελοίο πρόσωπό σου» έλεγε ο Κινέζος Pei Mei στην αμερικάνα Beatrix Kiddo. 
Kill Bill, και έκτοτε, ο βασικός χρηματιστηριακός σας δείκτης υποφέρει από «δέκατα».

Δύο μήνες νωρίτερα, ήμουν πιο θετικός. Την 25η Μαΐου, και ώρα 21:30, είχα καλέσει τους διαδικτυακούς μου φίλους να «ψηφίσουν» την – γνωστή στις αγορές – πρότασή μου για «Καπιταλισμό με ανθρώπινο πρόσωπο».






Ζητούσα, δηλαδή, να κατευθύνουν την ισοτιμία ευρώ-δολαρίου στο 1.1134 και ταυτόχρονα να πιέσουν τον DJI κάτω από το 17,910.
Μπορώ να ομολογήσω ότι το 17,910 ήταν απλώς αυθαίρετη επιλογή του γράφοντος. Αλλά, είδαμε παραπάνω τι έγινε «στα ψηλά». Και βλέπουμε πού είναι, και πού πηγαίνει …

Το 1.1134, όμως, είναι προσωπική μου αιτιολογημένη εκτίμηση για την βέλτιστη τιμή της καίριας ισοτιμίας. Είναι ακριβώς η τιμή που θεωρώ ότι εκφράζει την ετυμηγορία των αγορών, βάσει και μακροχρονίων εκτιμήσεων. Και την είχα δημοσιοποιήσει ήδη από την προηγούμενη χρονιά : 24 Μαΐου 2015, ώρα 9:02.

Αν δεν το έχετε προσέξει, να τα χθεσινά κλεισίματα : EUR/USD στο 1.1145 – διαφορά 0.0011. Και DJI στο 17.888,28 … 
Ήδη, χθες Κυριακή 6.11.16, και ώρα 18:37, κάλεσα τους διαδικτυακούς μου φίλους να εκφρασθούν ξεκάθαρα.




Καθίσταται πιά οφθαλμοφανές : οι αγορές με λατρεύουν. Με εμπιστεύονται. Όχι ;


Αυτό είναι το «όπλο» μου – με αντιλαμβάνεσθε. Πάλι όχι ;
Να πω και την καλή κουβέντα μου ;

Ευτυχώς για σας, έχω το φάρμακο για την αρρώστια σας.
Το πολίτευμά σας και το οικονομικό σας σύστημα εμφανίζουν πλέον αδιέξοδα. Και ισχυρίζομαι ότι ξέρω τα αντίστοιχα απώτερα αίτια, άρα και την θεραπεία.

Turn key solution. 
Νέο πολίτευμα, στα βήματα του Αριστοτέλη : αριστοδημοκρατία. Και νέο φορολογικό σύστημα. 

Δομικές διορθωτικές επεμβάσεις στον πυρήνα. Στα θεμέλια του σάπιου συστήματος – γιατί όχι ;
Αυτό, πάντως, ξέρουν οι αγορές. Κι αυτό στηρίζουν.

Φυσικά, δεν είναι η ώρα για να κάνουμε διάλογο.
Θα δρομολογήσουμε διαδικασίες προετοιμασίας της κολοσσιαίας αλλαγής, και αυτό ευλόγως θα ικανοποιήσει τις αγορές. Είμαι σίγουρος.

Συγκεκριμένα, θα συντάξουμε άμεσα σχετική μελέτη σκοπιμότητας. Θα αξιοποιήσω Έλληνες επισταμένους, της απολύτου επιλογής μου. Και η μελέτη θα είναι έτοιμη σε τρεις μήνες.

Ιδού οι όροι μου :

  1. Να δηλώσετε δημοσίως, ότι λάβατε γνώση του παρόντος.
  2. Να διαθέσετε αμέσως το ποσό του 1 δις δολαρίων για την εκπόνηση της μελέτης υπό την διεύθυνσή μου.
  3. Να παρακαλέσετε εκ μέρους μου την Βασίλισσα της Μεγάλης Βρετανίας όπως συστήσει διεθνή επιτροπή η οποία θα διαλευκάνει το ζήτημα των Γερμανικών αποζημιώσεων προς την χώρα μου.
  4. Να παρακαλέσετε εκ μέρους μου τον Πρόεδρο της Ρωσίας όπως συστήσει διεθνή επιτροπή η οποία θα διαλευκάνει τις ευθύνες της τρόϊκας και πολιτικών στην παρακολούθηση και εκτέλεση – αντιστοίχως – των μνημονίων, και – εν τέλει – στην οικονομική καταστροφή της Ελλάδας.
  5. Να αναλάβετε αμέσως την προσωρινή εξυπηρέτηση του δημοσίου χρέους της Ελλάδας, μέχρι να καταλήξουν οι ως άνω διεθνείς επιτροπές σε οριστικό πόρισμα.

Dear nominees,

Αν και δεν μπορώ να αποκλείσω εντελώς την περίπτωση να σπεύσετε να απαντήσετε θετικά στην πρότασή μου, ιδίως υπό το φως της περαιτέρω συνηγορίας των χρηματαγορών, θα σας συμβούλευα ούτω πως :

Take your time, and think about it.


Sincerely yours,

Kostas

Btw : I ‘m not the machine god of Greece. My country is named Hellas.

Ε


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου