Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016

Tramps & trumps : Imagine



Dear Donald,

Εμείς εδώ στα μέρη μας λέμε «της νύχτας τα καμώματα τα βλέπει η μέρα και γελάει». Κάπως έτσι, κοίτα δουλειές για γέλια που είχε η χθεσινή νύχτα.



Πρώτη πλάκα, λοιπόν, τα χθεσινά κλεισίματα. EUR/USD στο 1.1145 – δηλαδή διαφορά 10 πιπς. Και DJI στο 17.888,28 …
Με το κάλεσμά μου δημοσιευμένο από τις 25 Μαΐου τρέχοντος έτους.

Δεν θα καβαλήσω, όμως, το καλάμι. Εκτός αν την Δευτέρα κάτι παλικάρια το οριζοντιώσουν στο ακριβές. Σε αυτή την περίπτωση, δ-ε-ν θα είναι καλάμι. Σαφώς.
Τον νταουτζώννη δ-ε-ν έχουμε λόγο να τον εμποδίσουμε να κάνει μία υπόκλιση. Αν – αν ! – αισθάνεται ούτω πως.
Έτσι κι αλλιώς, δεν είναι ώρα για σοβαρές συζητήσεις. Έχουμε καιρό – και για την φιλοσοφία του χάους - μέχρι τον Γενάρη …

Θα έλεγα ότι προηγείται κάτι άμεσο και κρίσιμο : το ζήτημα με την προπαγάνδα της αλληνής. Η αποδόμηση της προπαγάνδας της, για να είμαι ακριβής.
Δες ένα δείγμα. Και δες χάλια, στο φως της ημέρας.


Τίτλος δημοσιεύματος : Τάδε έφη.... Ντόναλντ Τραμπ
Να και πώς σε ποζάρουν :
 


Να και τι σου διάλεξαν :

Μερικές από τις πιο δηλητηριώδεις ατάκες του

  1. «Το μόνο επιχείρημα που έχει η Χίλαρι Κλίντον, είναι ότι είναι γυναίκα. Δεν έχει τίποτε άλλο να προσφέρει και ειλικρινά, εάν η ίδια ήταν άντρας, αμφιβάλλω εάν θα έπαιρνε το 5% των ψήφων. Το μόνο που έχει να επιδείξει είναι ότι είναι γυναίκα και το πιο ωραίο είναι ότι οι γυναίκες δεν τη συμπαθούν…»
  2. «Όταν το Μεξικό στέλνει τους ανθρώπους του, δεν στέλνει τους καλύτερους. Δεν στέλνουν εσάς. Στέλνουν ανθρώπους που έχουν πολλά προβλήματα και φέρνουν τα προβλήματα αυτά σ’ εμάς. Φέρνουν ναρκωτικά. Φέρνουν εγκλήματα. Είναι βιαστές…, αλλά μερικοί υποθέτω είναι καλοί άνθρωποι.
  3. «Θα χτίσω έναν μεγάλο τοίχο –κανένας δε χτίζει τοίχους καλύτερα από μένα, πιστέψτε με- και θα το χτίσω χωρίς οικονομικό κόστος. Θα χτίσω έναν μεγάλο, μεγάλο τοίχο στα νότια σύνορά μας και θα κάνω το Μεξικό να πληρώσει γι’ αυτόν τον τοίχο. Σημειώστε τα λόγια μου…»
  4. «Νομίζω ότι η μόνη διαφορά ανάμεσα σε εμένα και τους άλλους υποψήφιους είναι το γεγονός ότι είμαι πιο τίμιος και οι γυναίκες μου είναι πιο όμορφες…» (αναφέρεται στους υποψηφίους των προκριματικών κύκλων του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος, για την εκλογή προεδρικού υποψηφίου).
  5. «Ο μεγάλος Αφροαμερικανός πρόεδρος μας, δεν έχει ακριβώς μια θετική επίδραση στους αλήτες, που χαμογελαστοί καταστρέφουν τη Βαλτιμόρη…»
  6. «Έχω μεγάλο σεβασμό για τις γυναίκες, περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον στην βιομηχανία κατασκευών…»
  7. «Κοιτάξτε αυτά τα χέρια. Είναι μικρά χέρια; Ο Ρεπουμπλικάνος αντίπαλος μου Μάρκο Ρούμπιο αναφέρθηκε στα χέρια μου. Εάν είναι μικρά, κάτι άλλο θα πρέπει να είναι μικρό. Σας εγγυώμαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Το εγγυώμαι…»
  8. «Έχω τόσους πολλούς υπέροχους φίλους που συμβαίνει να είναι γκέι, αλλά εγώ είμαι παραδοσιακός…»
  9. «Το IQ μου είναι από τα υψηλότερα – κι όλοι σας το γνωρίζετε. Σας παρακαλώ να μην αισθάνεστε τόσο ηλίθιοι ή ανασφαλείς. Το λάθος δεν είναι δικό σας…»
  10. «Ο λογαριασμός μου στο Twitter έχει γίνει ένα τόσο δυνατό εργαλείο, ώστε μπορώ να κάνω τους εχθρούς μου να λένε την αλήθεια…»
  11. «Συγνώμη, δεν υπάρχει ένας ΑΣΤΕΡΑΣ στη σκηνή απόψε…»
  12. «Τα δάκτυλά μου είναι μακριά και όμορφα, όπως έχει επιτυχώς καταγραφεί να είναι κι άλλα μέλη του σώματός μου…»
  13. «Η ομορφιά μου είναι ότι είμαι πλούσιος…»

Αναρωτιέται κανείς, από την «δική μας» πλευρά, τι το στο καλό έχουν αυτές οι 13 ατάκες σου.
Τέλος πάντων, ιδού πώς σχολίασα :


Έχουμε και λέμε για τις 13 "στιγμές" του κατηγορούμενου :

1. Απλή και λογική σκέψη.
2. Η ωμή πραγματικότητα.
3. Προφανώς.
4. Χιούμορ, προφανώς.
5. Μήπως έχει ;
6. Μάλλον ενοχλεί που έχει μεγάλο σεβασμό στις γυναίκες. Ή που το τονίζει με μία απλή υπερβολή. Ή θεωρούν το φλερτάρισμα έλλειψη σεβασμού.
7. Μαγκιάααα. :)
8. Δηλητηριώδες ; Έλεος.
9. Ως 4.
10. Εκτός από την Χίλλαρυ. Το παρέλειψε, ως ευκόλως εννοούμενο.
11. Τέλειο.
12. Ως 7.
13. Άπαιχτος αυτοσαρκασμός.

Υπάρχουν - τώρα που το καλοσκέφθηκα - δύο περιπτώσεις :
Α. Ταΐζουν σανό τον κοσμάκη. Αφού τον έχουν βαφτίσει από την αρχή ρατσιστή, σεξιστή και αυτάρεσκο, ποιός θα σκεφθεί μήπως δεν είναι. Αν, βέβαια, διαβάσει κανείς το κατεβατό.

Δες την παγίδα που έστησαν στον ισοπεδωμένο αναγνώστη. Πώς δηλαδή προκατέλαβαν την κρίση του – όποια του έχει απομείνει δηλαδή.

Ρατσιστικές δηλώσεις, σεξιστικά σχόλια και αυταρέσκεια είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν τον λόγο του Ντόναλντ Τραμπ στη διάρκεια της προεκλογικής του εκστρατείας. Ορισμένες από τις πιο... χαρακτηριστικές στιγμές του είναι ενδεικτικές της ιδιοσυγκρασίας του.
Ο υποψήφιος πρόεδρος των Ρεπουμπλικανών δεν τράβηξε τα φώτα και την κριτική μόνο κατά την αντιπαράθεσή του με την Χίλαρι Κλίντον, αλλά είχε αρχίσει να κλιμακώνει το λόγο του ήδη από τις προκριματικές του κόμματός του.

Προφανώς, πρόκειται για τελείως άλλους κόσμους. Ενοχλεί στις μέρες μας ακόμη το να προφέρεις το εγώ, να λες δημοσίως κάτι για τον εαυτό σου. Ενοχλεί και το να παίρνεις υπ’ όψιν, σε αυτά που λες και κάνεις, ότι η άλλη είναι γυναίκα.
Αυτοί είναι οι κανόνες που βάζει η «rulling class». Το θέμα είναι πια αυτό : σε ποιόν αρέσουν αυτοί οι κανόνες ;
Να και η δεύτερη περίπτωση, συνέχεια στο σχόλιό μου :

Β. Είμαι κι εγώ ρατσιστής, σεξιστής και αυτάρεσκος.
Χώρια που κάθομαι και διαβάζω άρθρα που διαφωνώ. Κι από πάνω, τα αναρτώ.
Αυτό κι αν είναι αυταρέσκεια. Ή ρατσισμός - θα σας γελάσω.

Με πήρε που με πήρε κι εμένα η μπάλα, δες και το απόλυτο σεξιστικό σχόλιο από την αφεντιά μου. Πάρε μάτι ανάρτηση καααλής fb-φιλενάδας :



Άπαιχτη ; Αμ δε. Πάρε σχόλιο-απάντηση :


Συγκρατούμαι, και δεν σου βάζω την απάντησή της. Αν και είναι από την παλιά φουρνιά της αρμάδας μου – αντέχει δηλαδή. Ξεπατώθηκε, όμως, τόσο στο γέλιο, που ξέχασε να βάλει Like. Αυτό, ναι, την εκθέτει άσχημα.
Άρα, καλά της έκανα, εγώ ο αυτάρεσκος σεξιστής. Όχι ;

So.
Η βασική σκέψη της αντιπροπαγάνδας μας είναι να πηγαίνουμε στα λόγια της [ή τους]. Πηγαίνοντας στο χαράκωμα, λέγοντας τα δικά σου μόνον δηλαδή, χάνεις τα μαργαριτάρια της. Αυτά που μπορούν να την εκθέσουν στους αναποφάσιστους. Ακόμη και στους οπαδούς της που έχουν ακόμη την δυνατότητα να κρίνουν. Μόνοι τους.

Προτείνω, λοιπόν, αποσπάσματα από τα τρία debates. Για ανέβασμα με σχόλια στο Youtube.

Κορυφαίο, στο πρώτο debate, εκεί που βάζει τους δικούς της στην πρίζα και γελάνε. «Listen to what you have just heard» είπε και γέλασαν. Κόβεις το κομμάτι, βάζεις ερώτηση κάτι σαν «Τι το αστείο συμβαίνει ;».

Για την sapinat [αν το λέω σωστά], μπορείς να την βάλεις και στα τρία debates να της την πέφτεις και να μην απαντάει. «Υπάρχει απάντηση για την sapinat;» θα ρώταγα.

Ακόμη ένα : Στο δεύτερο – νομίζω – debate σου κάνει, στην τελευταία ερώτηση, το κομπλιμέντο για τα παιδιά σου. Κάπως πρέπει να το φέρει κανείς ότι great παιδιά, κι από τρεις διαφορετικές γυναίκες μάλιστα, πάει μαζί με great father. So simple.

Να σημειώσω ότι, κάτι τέτοια βιντεάκια, γίνονται viral στο άψε-σβήσε. Όποιοι ξέρουν και μπορούν να το κάνουν, μπορούν να βγάλουν χρήμα από διαφημίσεις. Τάκα-τάκα. [ξυπνάτε – χάϊντε !]

Άλλη φάση, εκτός από τα videos, είναι και τα σποτάκια με εικόνες. Πάρε μερικά δικά μου :

Πρώτα, μια γερή μπηχτή στο σύστημα της προπαγάνδας τους. Τα γερμανικά [κάτω] σημαίνουν «Όλοι λένε ΝΑΙ». Και ήταν το μυστικό όπλο του Χίτλερ. Ο Χίτλερ ήταν πρώτα από όλα προπαγάνδα.
Είσαι ρατσιστής και σεξιστής επειδή το λένε όλοι. Αυτό είναι όλο κι όλο το «επιχείρημα».



Λεπτομέρεια που κανείς τους δεν είναι σε θέση να εξηγήσει με δικά του λόγια τι είναι ρατσισμός ή σεξισμός.

Δεύτερο, μία προτροπή για λίγους. Έχεις απόλυτο δίκιο ότι είναι μάχη για τον πολιτισμό μας. Η ίρηξ είναι ο απόλυτος κίνδυνος. Είναι ξεκάθαρο.

Και, τρίτο, αυτό που νοιώθει ο καθένας που είναι «στην απέξω».  

Κάπως έτσι, λοιπόν, παλιόφιλε, αποκαλύπτεται η προπαγάνδα. Πρώτα στους «δικούς μας», και πλήρης αποκάλυψη. Να ξέρουμε τι συμβαίνει ακριβώς.

Μετά, μπορούμε ευκολότερα να ισχυρισθούμε ότι οραματιζόμαστε [εξ ου και Imagine] ένα κόσμο χωρίς προπαγάνδα. Αυτή είναι η μάχη τώρα.


Sincerely yours,

Kostas

Ε

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου