Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2020

TO WHOM MAY BE CONCERNED



«Έβαλα με το μυαλό μου μία υποθετική συνέντευξη. Μία καλή fb-φίλη, από αυτές που έχουν παρακολουθήσει αρκετά ό,τι δημοσιεύω, μου κάνει κάποιες βασικές ερωτήσεις για το «στοίχημα της 4ης 20ετίας της ζωής μου».
Σκοπός, είναι να δώσω μία σφαιρική εικόνα, σε όσες και όσους με παρακολουθούν κάπως τακτικά, αλλά δεν έχουν ακόμη προσανατολιστεί καλά.
Εκτιμώ ότι βάζει αρκετά στο νόημα, ακόμη και όσους πρωτακούν τις ιδέες μου. Τουλάχιστον για μία αρχή, δηλαδή, φτάνει για να ξέρουμε για τι μιλάμε, όπως και για τι δ-ε-ν μιλάμε.»

Με αυτά τα λόγια είχα ξεκινήσει, αμέσως μετά τα 60στά γενέθλιά μου, την παρουσίαση 5 διαδοχικών «συνεντεύξεων».


Σήμερα, μετά από σχεδόν 1½ χρόνο, ετοίμασα ένα αρχείο pdf (εδώ), που περιλαμβάνει και τις 5 συνεντεύξεις. Στόχος είναι να διευκολύνω την offline μελέτη των κειμένων από τις ενδιαφερόμενες.



26 Ιανουαρίου 2020

Κώστας Τζαναβάρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου