Κυριακή 27 Μαΐου 2018

Κάτι ακόμη


Στα όσα ανέφερα στο προηγούμενο άρθρο «Απέναντι στο Ομηρικό Ψυχογράφημα», σχετικά με το μυθιστόρημα «Ελένης απόλογος», θέλω να προσθέσω κατ’ αρχήν τρία χαρακτηριστικά σχόλια καλών fb-φιλενάδων:

Την γενική εικόνα, τη δίνει η ποιήτρια-ζωγράφος Βίκυ Τσιμπιρλή:
Vicky Tsimpirli Το μόνο δικό μου σχόλιο, είναι πως το απόλαυσα πραγματικά !! Μια άλλη «θέα», ευχάριστη και ίσως και πιο αληθινή !! Καλογραμμένο, διακριτικά και λεπτεπίλεπτα σαρκαστικό, με οδήγησε εκεί που το παλιό συναντά το καινούργιο και ομολογούν τα κοινά τους, αρνητικά και θετικά και όσα μπορούν να αναθεωρήσουν και να διορθώσουν....

Την ειδική σχέση της αναγνώστριας, αλλά και του αναγνώστη, αποδίδει –πάντα κατά τη γνώμη μου– η δημόσια υπάλληλος, και «παλιά καραβάνα» του τοίχου μου, Έφη Γούναρη:
Effie Gounari  Συνιστώ σε όλους να αφιερώσουν χρόνο από την ανούσια και λυπηρή καθημερινότητα που μας αδικεί και μας βαλτώνει και να κάνουν βουτιά στην ψυχοθεραπεία του αναγνώσματος...

Και την δέουσα ατμόσφαιρα για την ανάγνωση, αποδίδει η φιλόλογος Μ.Ε. Αντιγόνη Βογιατζή-Ζακούρα:
Αντιγόνη Βογιατζή Ζακούρα έχω μπλέξει λίγο με μαθήματα εξετάσεις κλπ.. περιμένω να τελειώσω να το απολαύσω με ησυχία..

Θα επαναλάβω ότι έχει σαφώς ιδιαίτερη σημασία το διάβασμα σε εκτυπωμένο αντίτυπο (βλ. και Ελένης απόλογος).
Όσες και όσοι τυχόν ενδιαφέρονται να πάρουν αντίγραφο από εμένα, ίσως και με κάποια αφιέρωση, ενισχύοντας κατά δύναμιν και την προσωπική μου προσπάθεια, μπορούν να επικοινωνήσουν στα 2742026049 και 6978393696, στο ktz1958@gmail.com, ή στο chat.

Κατά τα άλλα, έχω αρχίσει ήδη να δίνω μία σχετική απόσταση στη διαδικτυακή μου παρουσία, καθώς χρειάζεται –για κάποιο χρόνο– να δώσω κάποιες άλλες προτεραιότητες στη ζωή μου, αλλά και να ετοιμασθώ για τα επόμενα βήματα.
Ο Ομηρισμός για μένα, για όσες και όσους δεν το ξέρουν ήδη, δεν είναι αμπελοφιλοσοφία. Είναι όπλο.



Ευχαριστώ από καρδιάς για την προσοχή σας. Και, ιδιαιτέρως, τις «δράστριες» των ως άνω σχολίων.

ΚΑΛΟ  ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!

Κόρινθος 27 Μαΐου 2018

Κώστας Τζαναβάρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου