Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

«Πολλά τα λεφτά Άρη»




Στα 35 άρθρα που ακολουθούν, κάνω μία φιλότιμη προσπάθεια να περάσω κάποια μηνύματα σε ένα κοινό που εξ ορισμού δεν θα μου απαντήσει. Απευθύνομαι στην – όπως την ορίζω – «σιωπηρή ηγεσία». Το μόνο feedback που έχει νόημα να περιμένω, είναι να επιτευχθούν οι στόχοι.

Δίνω, λοιπόν, σε ενιαίο αρχείο .pdf (scribd , facebook) και σε ειδικά επιλεγμένη σειρά, προσλαμβάνουσες παραστάσεις. Το κοινό μου ξέρει να σκέπτεται. Και, απλώς, σκεπτόμενο, με τιμά, παίρνοντας σοβαρά υπ’ όψιν του τις θέσεις μου.
Κάπως έτσι, αισθάνομαι ότι εξελίσσομαι σε opinion leader αξιώσεων.
Το κοινό μου, έχει μάθει τι σημαίνει η σύστασή μου : «Για να βρεις αυτό που ψάχνεις, πρέπει να ξέρεις να το ξεχωρίσεις». Ομολογώ, μάλιστα, ότι μου αρέσει να βάζω λίγο παραπάνω γρίφους. Γουστάρω, κιόλας, τη φάση όπου σταματούν να διαβάζουν οι «ευφυείς προχειρολόγοι» : στη χοντρή πλάκα.
Ξέρω καλά το κοινό μου. Ακόμη περισσότερο, αυτούς που δεν θα είχε νόημα να συμπεριλαμβάνονται σε αυτό.
Στο θέμα Τραμπ, δικαιώθηκα απόλυτα. Και στις προβλέψεις και στις αναλύσεις μου. Θα ήταν τελείως λογικό να με διαβάζουν και τα δύο εκλογικά επιτελεία, και μάλιστα προσεκτικά. Αλλά δεν έχω ψευδαισθήσεις. Κυρίως, δεν περιμένω τίποτα. Ούτε καν το να πληροφορηθώ κάτι αξιόπιστο.
Δικαιούμαι επαξίως, όμως, να συνεχίσω να λέω την γνώμη μου δημοσίως. Κυρίως, δικαιούμαι να ελπίζω όλο και πιο σοβαρά ότι κάτι σημαντικό θα γίνει στη χώρα μας. Η Ελληνική Αναγέννηση. Και η αντίσταση στην προπαγάνδα, η αποδόμησή της,  είναι εκ των ων ουκ άνευ.
Οι πολιτικές μου θέσεις, το Όραμα της Νέας Ελλάδας, κυκλοφορούν διάσπαρτες από καιρό. Τώρα, ουσιαστικά, δίνω μία σκληρή απάντηση σε αυτούς που με θεωρούν «Δον Κιχώτη». Αποδεικνύω ότι ξέρω πολύ καλά και την πραγματικότητα. Οι αντιρρήσεις είναι ευπρόσδεκτες – ο χλευασμός επιστρέφεται κατάμουτρα.
Ειδικότερα, αποδεικνύω ότι ξέρω καλά από προπαγάνδα και επικοινωνιακά παιχνίδια. Κι όχι μόνον στην θεωρία. Στη θεωρία «δίνω», κατ’ ουσίαν. Δίνω όχι μόνον real time επεξηγήσεις, αλλά και «νέους δρόμους» στην αποδόμηση της προπαγάνδας. Και κοιτώντας την Αμερική, καταλαβαίνουμε καλύτερα τα εγχώρια …
Αισθάνομαι ειλικρινά ότι ο Νίκος Καλογερόπουλος, από εκεί που βρίσκεται, βλέπει το απόλυτο εγχειρίδιό του «ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ – ΜΕΣΟΝ ΒΙΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΛΑΩΝ» να έχει και έναν προσεκτικό αναγνώστη-μελετητή με καλές προθέσεις. Ήξερε …
Σε αυτά τα πλαίσια, συνιστώ εκτύπωση του αρχείου, προσεκτική μελέτη, σημειώσεις. Και ξαναδιάβασμα. Σίγουρα στις προσεχείς γιορτές, όπως και μετά την ανάληψη καθηκόντων του νέου προέδρου – ακόμη κι αν δεν είναι ο τωρινός president-elect. Απαραιτήτως, ξαναδιάβασμα σε έναν χρόνο από σήμερα.
Οι εξελίξεις τρέχουν, και το θέμα με την «ανάμειξη» της Ρωσίας εξελίσσεται στο ρυθμό του «χασάπικου» του Μιλόσεβιτς. Αυτού που αθωώθηκε μετά θάνατον στο Δικαστήριο της Χάγης, αφού η χώρα του είχε ισοπεδωθεί από τον «Δημοκρατικό» Κλίντον.
Προσωπικά, όμως, είμαι σε φάση ανασυγκρότησης. Έχω προαναγγείλει επανάσταση στις Ανθρωπιστικές Επιστήμες. Αφήνω το «ξεκαθάρισμα λογαριασμών» για αυτούς που έχουν λογαριασμούς για ξεκαθάρισμα. Θα κάνω μία ακόμη διακοπή στην πολιτική παρουσία μου στο διαδίκτυο.
Σχόλια θα κάνω, πού-και-πού. Όπως μου έχει πει η «top», «Να δίνεσαι, αλλά να μην σκορπίζεσαι».
Ζητώ συγγνώμη από όσους δυσκολεύονται από τα ελληνοαγγλικά μου. Ευχαριστώ από καρδιάς όσους με τίμησαν με την προσοχή τους. Ιδιαίτερα όσους μπήκαν στον κόπο να μου πουν την γνώμη τους.
Καλές γιορτές, και καλή αντάμωση !
Διμηνιό, 14 Δεκεμβρίου 2016

Κώστας
Ε
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου