Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ – Μήνυμα στους διαδικτυακούς φίλους


 


Αγαπητοί φίλοι και αγαπητές φίλες,


Αποφάσισα να περάσω σε νέο κεφάλαιο την πολιτική μου δράση. Περνάω πιά και στην συμβατική πολιτική. Μέχρι τώρα ήμουν, και έτσι με ξέρατε, μόνο «ελεύθερος σκοπευτής πολιτικός». Τώρα ιδρύω κόμμα.

Ο στόχος ήταν, είναι και θα είναι η Ελληνική Αναγέννηση. Εκ βάθρων αλλαγή νοοτροπίας και θεσμών. Καθαρά Ελληνικού Ρυθμού δημιουργική ανατροπή.
Βασίζεται σε εδραία αμφισβήτηση αντιλήψεων «υπεράνω υποψίας». Απευθύνω θεμελιωμένη κριτική σε ιερά τέρατα της ελληνικής σκέψης. Αμφισβητώ αντιλήψεις-ταμπού από τις οποίες ξεκινάνε σήμερα οι συνήθεις συζητήσεις μας. Επιτίθεμαι ευθέως σε εδραιωμένα στερεότυπα.
Και αντιπροτείνω νέες αντιλήψεις. Αξιοποιώ και την διεθνή εμπειρία που μεσολάβησε από τότε που ο Αριστοτέλης έβαζε τις βάσεις της Πολιτικής και της Ηθικής, και ο Ξενοφών τις βάσεις της Οικονομίας.

Το Όραμα προκαλεί δέος και μόνο στην θέα του ύψους του πήχη της προσπάθειας. Ιδίως με γνώμονα το πού βρισκόμαστε.
Βιώνουμε τον απόλυτο εκφυλισμό του πολιτικού μας συστήματος. Ένας πολιτικός, που κατέκτησε τις καρδιές του απλού κόσμου, εξευτελίζεται αγρίως. Αντί να κάνει πολιτικό χαρακίρι, ζητά αυτοδυναμία. Αντί να αναλογισθεί τι έκανε, πουλάει ύφος μεγάλου αρχηγού. Από διωκόμενος των συστεμικών ΜΜΕ, γίνεται εκλεκτός τους – και δεν ντρέπεται καθόλου.
Σε αυτές τις συνθήκες, οι πολιτικοί του αντίπαλοι παγιδεύονται.

Φίλη/φίλε,

Υπό αυτή την περιρρέουσα ατμόσφαιρα, προτείνω το αδιανόητο. Αυτό που είναι από το 2012 στον υπότιτλο του βιβλίου μου «Με τα μάτια ενός πατέρα» :

«Στροφή 180 μοιρών στις ράγες του τούνελ»

Δεν είμαι φιλόσοφος – είμαι και φιλόσοφος. Δεν είμαι ρομαντικός – έχω απλώς και συναισθήματα. Δεν είμαι της θεωρίας και των ευχολογίων. Ξέρω από σχεδιασμό, προγραμματισμό, εφαρμογή, διοίκηση.
Υπήρξα επιχειρηματίας επιδόσεων. Με μέτρο την οικογενειακή ευτυχία, όχι μόνο τις αποδόσεις. Υπήρξα και ακριβοπληρωμένος manager.
Τα γκρέμισα όλα κάποια στιγμή. Εκών-άκων ξεκινούσα την προσωπική μου Οδύσσεια. Ήμουν εμφανώς ασύμβατος με την μετριοκρατία.

Η αναζήτησή μου έφθασε πιά στο απόλυτο, σε μία πλήρη κοσμοθεωρία.
«Καπιταλισμός με ανθρώπινο πρόσωπο» με «Λιτό και αποτελεσματικό κράτος, διακριτικό ρυθμιστή της κοινωνικής ευημερίας» Και στο βάθος «Όμορφος κόσμος, αρκετά ηθικός, ανθρώπινα πλασμένος».
Προβάλλω σαφείς αναλύσεις και προτάσεις, στην διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου. Οποιουδήποτε διαθέσει χρόνο για να καταλάβει, να συγκρίνει και να κρίνει. Και με βιώσιμες προβλέψεις για την υπέρβαση των μεταβατικών εμποδίων.

Φίλη/φίλε,

Θα αξιοποιήσω τα 57α γενέθλιά μου, την Κυριακή 30/8, για να προβάλω την Ιδρυτική Διακήρυξη του κόμματος «ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ». Μαζί θα δημοσιοποιήσω και το καταστατικό του. Άλλη μπάλα κόμμα, άλλη μπάλα εσωκομματικές διαδικασίες. Αριστοδημοκρατικές.
Τον ρυθμό του βηματισμού μου θα τον δώσετε εσείς, οι φίλοι μου. Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη – Νόμος.
Εσύ, φίλη/φίλε, θα κρίνεις αν έχει νόημα να συστρατευθείς, και πώς. Και πότε.
Κατά τα συνηθισμένα, θα μιλήσει και το ΧΑΑ. Ποτέ δεν έμενε αδιάφορο απέναντί μου, αλλά τώρα έχει την ευκαιρία να μου στήσει αψίδα θριαμβευτικής εισόδου στην πολιτική.
Πάντα με το αζημίωτο …

Οψώμεθα λοιπόν. Και – βέβαια – «τα φαβορί δεν βιάζονται». Εκτός από το φίνις, διευκρινίζω.



Καλή αντάμωση !

Διμηνιό 26 Αυγούστου 2015


Κώστας Τζαναβάρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου